delmål!!!

Jag och sambon kom, för 3 månader sedan, överens om att gå ner ett antal kilon för att få åka till ullared och handla nya kläder. Vi skulle alltså ha ullared som en slags belöning för vårt första delmål. När jag nått mitt slutmål har jag hittat ett par supersnygga jeans för 1300 kr som jag ska belöna mig själv med :) idag ställde jag mig i alla fall på vågen. Jag hade inte tappat ett enda kilo så till en början blev jag besviken. När sedan jag och Anders, på gymmet, kollade närmare på kvittot från vågen fick han mig på bättre humör. Jag har nämligen tappat 4 kilo fett varav 3 av dem satt runt magen. Sen har jag istället byggt muskler och det är därför jag inte tappat vikt enligt en vanlig våg. Känner mig nöjd och nu är jag än mer taggad! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0