Ett mellanting mellan flodhäst och valross...

Jag blir bara större och större... är just nu i v.26 och har kommit underfund med att jag har ungefär 1/3 kvar av graviditeten. Redan nu känner jag mig smidig som en flodhäst och har ungefär lika mycket mage som en valross! Hur ska detta sluta? Börjat (eller, börjat o börjat... haft ett tag) få foglossningar, ischiasvärk och ledvärk, allt på samma gång! Är bara januari, har ju 3 hela månader kvar, kan inte gå hem än! Så just nu är min inställning en dag i taget! En dag extra på jobbet betyder en färre dag hemma! Ska jag gå hemma i 3 månader, plus all tid jag kommer spendera hemma sen, så kommer jag bli fullständigt galen! Så, så länge jag kan ta mig framåt, så länge kan jag jobba ;) Apropå jobb... nu är det dags! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0